macam-macam ada

Khamis, 28 November 2013

kembali bersiaran........

Holaaaa........sekejap timbul...sekejap tenggelam nih...apekehal ko nih?? adeiiii....aku always ada...alhamdulillah sihat se ada nya...tapi tulah,bz jer memanjang...dlm kepala otak nih,nak update tu,nak update nih...tapi tak ter update2 pong....
ok lah....memandangkan nih dah hujung tahun nih, malas plak nak renew stock baru,tunggu tahun depan jer lah boleh??!!.....so,aku tak nak citer panjang,nantikan kemunculan last item stock yang aku nak clear stok..
Last Item stock nih lebih kepada stock aku yang tinggal sehelai dua untuk satu2 design atau item..so kita kasi clear lah semuanya ngan rege LAST ITEM STOCK k....
Oh aku ada jugak nak let go PRELOVED ITEM aku ngan anak popuan aku...murah2 jer,janji clear gobok buruk aku tuh...tapi yg penting preloved tuh semua still baru,kalau guna pong,1-2 kali sajer penggunaannya..
ok bye dulu...

Tiada ulasan: