macam-macam ada

Selasa, 27 Ogos 2013

nantikan perubahannya...



sengih...sengih...

fuhhh!!fuhhh!!!fuh!!! vrroooommmm...vrroommmmm (bunyi vakum mcm tuh eks)
-vakum habuk and sarang labah-labah yang bergayutan...hehehehe

perrghhh....lama gila tak update blog nih kan...xcually aku ada 2 design baru untuk blouse,tapi belum kesempatan lagi untuk ambik gambar,untuk edit gambar,nak masukkan gambar...adoiyaiii nyerrr...byk keje kan...tuntutan kerja harian(biz nih hanya part time aku-carik income lebih)
membuatkan aku nak beronline sokmo tak sempat...

insya allah....aku akan buat perubahan besar-besaran ke atas diary maya aku nih...bukan sekadar bizz online,tapi aku nak bercerita,nak berkongsi dan nak menjalinkan silatuhrahhim pada yang sudi...tapi aku tak tahu nak mula dari mana...dari family aku...dari kehidupan aku...dari bizz kecil-kecilan aku or mungkin kenangan aku yang lalu?? xpe...xpe....slow2 aku mencipta entry k...jangan risau,insya allah semuanya benar,melainkan benar belaka...
seperti yang lain juga,aku nak merakamkan detik2 indah untuk di jadikan kenangan anak cucu cicit nanti...insya allah....
aku harap ada yang sudi....


NANTIKAN...........



Tiada ulasan: